Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. június 1., szerda

Ma voltam a házidokinál, illetve csak az asszisztensnél, hogy elhozzam a táppénzes papírt, hiszen ma voltam dolgozni már. Eleinte a vizsgálatok idejére mindig szabit vettem ki, de május közepén jobban utána jártam a dolgoknak, és úgy döntöttem, hogy ezekre a napokra táppénzt veszek ki, mert a világon nincs annyi szabi, mint ami ehhez kell! Úgy gondolom, nem döntöttem rosszul, Pesten kaptam is egy papírt, ami igazolja, hogy meddőségi kezelésen veszek részt. Erre azért volt szükség, mert egyetlen ottani vizsgálat eredményét nem kapom kézbe, hanem csak ott vezetik a gépen, és az aktámban, kartonomban. Jó megoldásnak tűnik, csak a z a baj, hogy egy cseppet körülményes! Betelefonálni, egyezkedni, papírra várni... azt hittem kicsit gördülékenyebben fog menni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése