Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. június 15., szerda

24 órás úszás

Ismét nagyon büszke vagyok a fiaimra! A városi uszodában most zajlik a minden éveben megrendezett 24 órás úszás, melynek lényege, hogy 1 napon keresztül mindig ússzon valaki. Eddig is lelkesen részt vettek, de idén kitettek magukért! Éjjel 2-kor mentek úszni!!! Húgom is szokott minden évben, és tegnap, mikor felhívtam, mikor megy, nincs-e kedve a gyerekeket is vinni, kiderült, hogy ő éjszaka megy. Mondtam, akkor mindegy, majd átszaladok én velük. Viszont a gyerekek teljesen felvillanyozódtak, hogy ők is éjszaka akarnak menni!!! Hiába mondtam, hogy az pont alvás közben, van, nem számított. Fél 2-kor költöttem őket, és egy szóra jöttek, mintha nem is aludtak volna, olyan éberek lettek hirtelen. Máté leúszott 60 hosszt, kap valami emléklapot is, Ádám meg 35 hosszt, de ez is nagyon nagyon szép teljesítmény!!! Annyi élménnyel jöttek haza, hogy csak úgy dőlt belőlük a szó, azt mondták, máskor is ilyenkor mennek!!! Fantasztikusan érezték magukat! Én meg boldog vagyok, hogy ilyen gyermekeim vannak, hogy boldog gyermekeim vannak. Kell egy anyának ettől több???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése