Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. június 17., péntek

UH-ok, várakozások

Adós vagyok a tegnapi, és a mai nap eseményeivel. De tegnap olyan késő értem haza, annyira fáradt voltam, hogy már nem volt kedvem ide ülni.
Csütörtök:
A 9. ciklusnap. Reggel szépen lezajlott a vérvétel, majd a profra való várakozás, hát az katasztrófa. Egész héten államvizsgáztatott, és késett, nagyon lassan haladt a vizsgálatokkal. Teljesen kész lettem tőle. De a lényeg, hogy mind a két oldalon lemért 1-1 tüszőt, bár a méreteit nem mondta, és azt sem, hogy mennyi van. Egyébként is sietett, meg nem egy bőbeszédű alak. Sikerült tőle kicsikarnom a maradék Cetrotide-nek a receptjét, bár elég nehezen akarta kinyomtatni, kérdezgette, hogy miért kell, elfogyott, vagy nem volt a "szent" Mikszáth téri gyógyszertárban? És különben is, minek nekem az, ha már írt egyet. De végre ideadta, és több kérdése nem volt, csak annyi, hogy másnap, pénteken is mennem kell hozzá. Hurrá. Semmi, de semmi kedvem nem volt még egyszer végigülni egy olyan napot!!! Mire hazaértem, hulla voltam, senki nem szólhatott hozzám, mert a fáradtságtól a sírás kerülgetett!!!

Péntek:
A 10. ciklusnap. Reggel megint vérvétel, és, csoda, elvileg 11-től van a prof!!!! Ma viszont a párom a lelkemre kötötte, hogy nem maradhatok ott végig, el kell mennem sétálni, mert az csak jót tesz nekem. (és gondolom neki is, ha nem leszek ilyen elviselhetetlen!!) Voltam is, és fél 11-re visszamentem, majd várakozás, közben persze "sorstársakkal" beszélgetés, hogy gyorsabban menjen az idő, meg tapasztalatokat is cseréltünk :) Behívott a prof. Szerencsére én épp nem a mosdóban voltam, mert az előttem lévő lány úgy járt, hogy mikor hívta, akkor pont a mosdóban volt, és csak úgy csipogott a gép, ahogy egyre türelmetlenebbül nyomogatta a prof. :D
Mindkét oldalon 3 vagy 4 tüszőt látott, de méreteket nem mondott. Szokatlan módon utána kint kellett várakozni, mert valószínűleg elég sokan voltunk hasonló stádiumban, így mindenkit megnézett közülünk, és utána döntötte el, hogy kinek mikor csinálja meg a leszívást. Nekem hétfőn reggel 7-kor!
Már nagyon várom, de félek is tőle. Félek az altatástól, hiszen még soha nem voltam, és félek hogy reagálok, nem leszek-e rosszul, stb... És félek, hogy minden rendben legyen!!!!!

1 megjegyzés: