Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. június 26., vasárnap

Mielőtt Anya lettem . . .

"Mielőtt Anya lettem!

Mielőtt Anya lettem főzhettem magamnak meleg ételt.
Ruháim nem voltak pecsétesek.Nyugodtan telefonálhattam.

Mielőtt Anya lettem, addig aludtam amíg akartam és nem izgultam milyen későn fekszem le.
Minden nap megfésülködtem és fogat mostam.

Mielőtt Anya lettem, minden nap kitakarítottam.
Nem botlottam meg játékokban és nem felejtettem el altatódalok szövegét.

Mielőtt Anya lettem nem izgultam, hogy a növényeim mérgezőek-e.
Nem gondoltam védőoltásokra.

Mielőtt Anya lettem nem hányt le senki, nem lettem kakis, nem köptek le, nem rágcsáltak meg, nem pisiltek le vagy nem csipkedtek meg pici ujjak sem.

Mielőtt Anya lettem teljes birtokában voltam: Gondolataimnak, Testemnek, Lelkemnek.
Végigaludtam az éjszakát.

Mielőtt Anya lettem sosem tartottam egy síró gyereket, hogy az orvos megvizsgálhassa vagy beadja neki az injekciót.
Sosem néztem könnyes szemekbe és sírva fakadtam.Sosem váltam boldoggá egy egyszerű mosolyon.
Nem maradtam fenn késő éjjel, hogy egy alvó bébiben gyönyörködjék.

Mielőtt Anya lettem nem tartottam kezemben egy alvó bébit mert nem akartam letenni.
Sosem éreztem, hogy a szívem apró darabokra törik mikor nem tudtam megszüntetni a fájdalmat.
Nem tudtam, hogy valami olyan pici ekkora hatással lesz életemre.

Sosem tudtam, hogy képes vagyok valakit ennyire szeretni.
Nem tudtam, hogy ennyire imádni fogom az Anyaságot!

Mielőtt Anya lettem nem ismertem az érzést, hogy a szívem a testemen kívül van.
Nem tudtam milyen nagyszerű érzés a gyerek etetése.
Nem ismertem az Anya és Gyermeke közti köteléket.
Nem tudtam, hogy valami olyan pici olyan fontossá tehet.

Mielőtt Anya lettem sosem keltem fel az éjszaka kellős közepén minden 10 percben, hogy megnézzem minden rendben van-e.

Sosem ismertem a melegséget, az örömöt, a szeretetet, a szívfájdalmat, a csodát, vagy az Anyaság élvezetét.
Nem tudtam, hogy képes vagyok ilyen érzésekre, mielőtt Anya lettem."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése