Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. június 24., péntek

ET+1

Éjszaka ki kellett mennem - most már szokás szerint - pisilni. Mire visszaértem, majdnem elájultam, valószínű a vérnyomásom eshetett le. A párom eléggé megijedt, azt sem tudta hova szaladjon, mit csináljon. De mikor már vízszintesben voltam, semmi bajom nem volt.
Ma elmentünk anyuékhoz, hogy ne igazán csináljak itthon semmit. Sokat beszélgettünk, én általában ültem, vagy feküdtem, jól eltelt a nap. A hasam még mindig érzékeny, olyan mintha tompán fájdogálna az egész medencém. Volt tegnap rossz pillanatom, mikor már a beültetés napján azt éreztem, hogy tuti nem sikerült. Tudom fura, meg nagyon korán van, hogy nekikeseredjek. Próbáltam is magamat győzködni, és pozitívan gondolkozni, de a kisördög ott maradt.
Ma felhívott a főnököm, hogy mi újság. Mert már az ő főnökeinek is feltűnt, hogy nem vagyok ott, mivel én annak idején csak neki, mondtam, hogy mibe is fogtunk. Ja, és hogy kereshet-e már a helyemre valakit. Mondtam neki, hogy 6-án kell mennem vérvételre és "eredményhirdetésre" menni, akkor derül, ki, hogy sikerrel jártunk-e. Várjon már addig!!! Azt mondta, oké. Azért remélem, hogy ha vissza kell mennem dolgozni, akkor lesz hova . . .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése