Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. június 14., kedd

Mai SOTE...

Ma voltunk ismét dokinál, felesleges volt aggódni, szépen alakulunk. :) A prof szerint minden rendben van, növögetnek a tüszők (méreteket, és számokat nem tudtam kihúzni belőle) Szerencsére ma nem kellet olyan sokat várni. Mielőtt bementem, megméretkeztem, hiszen mindig az az első kérdés, hogy hány kiló vagyok. Na, most eszébe sem jutott ezt a kérdést feltenni! Hurrá, ezért kértem el a mérleget...
Kaptam újabb receptet, újra Mikszáth téri gyógyszertár volt a cél. Előtte mondjuk felhívtam a helyi patikát, hátha van...nem volt. Szóval a párommal elmentünk a gyógyszertárba. Megkérdeztem, hogy hozott-e pénzt, vagy megkérdezzem előtte, hogy mennyibe kerül?? Áááá, nem kell, van nálam - hangzott a magabiztos válasz. Még szerencse, hogy mellettünk is vásárolt egy hölgy, akit előtte a klinikán volt. Arra lettünk figyelmesek, hogy kissé hangosabban a "Mennyi???" kérdést teszi fel a gyógyszerésznek. "70700 Ft" Hát utána már mi is megkérdeztük, hogy akkor nekünk mennyi lenne? megvitatták a dolgot, s mivel teljesen ugyanaz volt, az ár is. Hát egy cseppet ledöbbentünk. Végül abban egyeztünk meg, hogy a 10 szuri helyett csak hármat hozunk el, a többit majd csütörtökön. (de ha nem kell a maradék 4, az sem baj, csak szóljunk telefonon) Hazaérve bementünk a helyi patikába, és utána kérdeztünk, hogy itt mennyi lenne, és mikorra hoznák meg. Holnapra ideér, és 1000! FT-tal olcsóbb, mint Pesten!!! Szóval ha itt vettük volna meg mind a 10-et, akkor 70ezer helyett, csak 60ezerbe került volna! Holnap megpróbálom fölhívni a klinikát, és megkérdezni, hogy lehetne-e másik receptet írni 4 darabról. Remélem lehet!!!!

Neve: Cetrotide
Ár: 70.700 Ft/10db

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése