Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. október 31., hétfő

Reggeli helyett tízórai

Még az ágyban kitaláltam, mivel elég korán ébredtem, hogy meglepem a családot egy fincsi reggelivel, amiből a végén tízórai lett. Egy szilvalekváros buktát akartam csinálni . . . találtam is egy olyan receptet, amiben nincs tojás (mivel jelenleg kifogytam belőle) Nagyon-nagyon fincsi, mindenkinek csak ajánlani tudom!!!!

Hozzávalók:
35 dkg sima liszt, 35 dkg rétesliszt, 9 dkg olvasztott vaj, pici só, 3 dl tej, 4-5 ek. porcukor, 1 cs. élesztő
Én csak fele adagot csináltam, de nyugodtan elkészíthettem volna az egész adagot, nem maradt volna ránk!
Az egészet beledobáltam a kenyérsütőgépbe dagasztó programra, majd kinyújtottam, kockákra vágta, megtöltöttem, és tepsibe tettem szorosan egymás mellé. 220 fokon, kb fél óra alatt kész lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése