Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. október 17., hétfő

Hétvége, cirkusz, torta, szülinap...

Hosszú, és fárasztó, de nagyon vidám és kedves hétvégén vagyunk túl.

Szombaton délelőtt takarítás, nagy pakolás, paplanmosás volt a soron. Sikeresen elfáradtam, de 3-kor indultunk Pestre, megnézni egy ikres babakocsit, majd a cirkuszba :)
Nagyon klassz élmény volt, a gyerekeknek is nagyon tetszett, olyan este 10 felé értünk haza.

Vasárnap reggel a fiúk elmentek focizni, meccs volt. Izgultam, hogy nehogy megfázzanak, nagyon hideg volt! A téli kabátot vették már fel, és a téli sapkát is a fejükre húztam, de hogy meddig volt rajtuk, nem tudhatom, nem voltam velük : )
Addig anyukám segítségével készültünk a bulira, a párom dolgozott délelőtt. Anyu megcsinálta a szendvicseket, és nekikészültem a tortának, sütöttünk, mint a kisangyal : )
Nagyon klassz lett a torta, életemben először fondantot csináltam, és azzal vontuk be a tortát, ugyanis focipályatorta készült. Sajnos külön kép nincs róla, nem igazán volt idő a tortát fényképezgetni : D
15 gyerkőc volt itt a bulin, jól érezték magukat :)
És egy pár kép a buliról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése