Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. október 25., kedd

elkeserítő UH

Voltam ma a 20 hetes genetikai uh-on. Már nem aggódtam, egyedül arra voltam kíváncsi, hogy mi a nemük...
Hát azzal kezdődött, hogy elkezdte nézni a szonográfus az "A" fejét... itt jött az első pofon, a jobb oldalon plexus cysta... Mondom, az mit jelent?? Hát hogy van egy kis (5,7mm) ciszta a jobb oldalon, de ez nem olyan gond, mert csak egyik oldalon van, mondta. Majd ment lejjebb, addigra odahívott egy idősebb dokit is konzultálni vele, és hogy nézzék együtt. Tágulatot véltek felfedezni mindkét oldalon a vesében. Hurrá. Na itt már igencsak aggódtam. Nézegették, forgatták, beszélgettek, majd visszamentek a szívhez. Hosszadalmas nézelődés következett, de akár hogy nézték nem láttak "göböket". Még szerencse. Remélem a szív UH-on sem fognak semmi rendellenességet látni.

"B" baba rendben van. :) kicsit kisebb a tesójánál, de mindig is egy picit kisebb volt, nem aggódom :)

Majdnem el is felejtettem mondani, hogy mindkettő kislány :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése