Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. október 29., szombat

Bögre tészta


Tegnap kerestem egy nagyon finom, nagyon olcsó sütireceptet, és szerencsére találtam is itt. Tényleg nagyon jó! Nem volt itthon igazából semmi, mégis egy isteni sütit sikerült belőle kreálni. Nem kell hozzá, csak liszt, cukor, sütőpor, dió, tej. Mint a recept is írta, én is tettem hozzá egy szem almát és egy kis fahéjat is. Érzés szerint még egy kis lisztet is, mert túl hígnak találtam. Nagyon hamar elfogyott, és a család rendelésére ma is el kell készítenem! : ) Azért is tetszik ez a süti, mert eszemet sem tudom, mikor csináltam gép nélkül kevert tésztát, és ehhez csak egy fakanalat vettem elő, meg egy tálat, és egy bögrét. Szóval, mosogatni való sem keletkezett, ami szintén figyelemre méltó!
Sajnos saját kép nem készült róla, mert még forrón elfogyott a fele, a többi meg nem sokkal utána :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése