Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. szeptember 1., csütörtök

Végre újra UH!!!

És csupa csupa jó hír!!!!
Ennyit még soha nem töltöttem bent egyetlen egy UH-on sem, mint tegnap, a 12. heti tarkóredőmérésen, de megérte! A szonográfus nagyon kedves volt, nagyon lelkes, és nagyon pozitív. beszélgettünk is közben , amíg ő próbálta a lurkókat megfelelő helyzetbe terelni, hogy mindent pontosan lásson.
Kezdem az elején... igaz, most egy kicsit nem nagyon írogattam magunkról, de mindez azért volt, mert már 5 hete nem voltam dokinál, UH-on, és nagyon féltem nagyon izgultam, hogy minden okés legyen.
Reggel 9-re mentünk a Szent Imre Klinika UH-os rendelőjébe. Különböző okok miatt, majdnem elkéstünk, egy pár perccel később értünk oda, pedig tényleg időben elindultunk. De nem volt baj, amint felértünk, nyílt az ajtó, bement az egyik nő, és a asszisztens megkérdezte, hogy én mi járatban vagyok. Elmondtam, hogy tarkóredőszűrésre jöttünk. Kérdezi, hogy hol a beutaló, mert anélkül nem lehet. Mondtam, hogy nekem azt mondták meg lesz addigra írva, mire ideérek. Kérdezte, ki az orvosom, és valami tök más nevűt mondtam, mint valójában. Azt mondta, hogy ilyen nevű nincs, de van, pl, és sorolta. Akkor valahol a háttérből hallottam a párom hangját, hogy mondja a doki vezetéknevét, amit é gyorsan elismételtem. Állítólag az asszisztens kérdezte az én nevem is, bár én erre egyáltalán nem emlékszek, de biztos így volt, csak a nagy idegességemben fel sem tűnt.
Nem kellett sokat várni, be is mehettem. (közben vagy 2x szétszórtam a papírjaimat, annyira igyekeztem összerendezni) Eredetileg úgy terveztük, hogy a párom is bejön, de ki volt írva az ajtóra, hogy délelőtti rendelésen hozzátartozók nem mehetnek be. Én erősködtem, hogy de, majd megkérdezem, hátha, de lebeszélt róla, inkább azt mondta, hogy kérjek képet, ha lehet.
Mindkét gyerkőc jól van, természetesen a beutalóra nem volt ráírva, hogy gemini, vagyis ikerterhesség, ezért igencsak meglepődtek, amikor mondtam. A szonográfus elkezdte nézegetni, és én közben kérdezgettem, hogy megvannak mindketten? mindkettőnek van szívhangja? stb. Nehezen bírtam kivárni, hogy magától mondja, de nem vette rossz néven. Kicsit lustik voltak, de azért csak sikerült mindkettőt megvizsgálni! :)

(képet próbálok majd felrakni, de sehol sem találom a mappám, lehet a párom elvitte????)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése