Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. szeptember 19., hétfő

midenféle, elmaradás...

Rég írtam magunkról, kicsit elmaradt. Mentségemre legyen mondva, nem éreztem magam túl jól mostanában, állandó fejfájás az alacsony vérnyomás+ magas pulzus miatt. Már-már úgy tűnt helyrezökkenek, de két napja megint ugyanaz : (

A nagyoknak megkezdődött a suli, egyenlőre minden rendben remélem így is marad, bár egy kicsit bele kellett rázódniuk, na nem is a tanulásba, hanem hogy órán nem illik beszélgetni. De a múlt hét már teljesen rendben ment. A zenesuli is nagyon teszik nekik,oda vannak a hangszerért. Igaz, Máténak még nincs itthon saját klarinétja, majd csak október közepe táján lesz, de a tanárnő szerint nem baj. Ádám a csellóért teljesen oda van, bár múltkor úgy jártunk, hogy elfelejtette, hogy melyik húrt, hogy is kell lefogni, én meg teljesen hülye vagyok hozzá, és leírva sem volt. Amit meg játszott, az annyira fals volt, hogy még az én fülem is észrevette! Mondtam, hogy inkább ezt ne gyakorolja, mert így tuti nem jó, majd kérdezze meg legközelebb a tanárt. Igazam volt, nem is azt fogta le, amit kellett volna : D

A babákkal minden rendben, (remélem) a pocakom növekszik. A páromtól múlt héten kaptam egy egy kismamanacit, 34-eset, de egy kicsit nagy volt, be kellett szűkíteni, de így annyira jól néz ki!!!! Anyukám nem nagyon akarta bevenni, mert azt mondta, hogy 1 hónap múlva meg majd szűk lesz. Én meg azt mondtam rá, hogy majd akkor 1 hónap múlva kiengedem, azt már én is meg tudom csinálni. Majd ha sikerül rávennem a páromat, hogy csináljon pocakfotót, akkor teszek fel! Magamat nem tudom, és nem szeretném fotózni, ahogy ismerem magam, abból semmi jó nem sülne ki : D

Védőnéninél is voltam 1 hete, de a sajátom szabin volt, így egy helyettes vette fel az adataimat, és írta fel az adatokat. Hízni még mindig nem híztam semmit, és mindenki ki van akadva, hogy szedjek fel már magamra egy jó pár kilót! De én eszek amennyi jól esik, tömni nem fogom magam!

1 megjegyzés: