Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. szeptember 22., csütörtök

suli, egyéb elfoglaltságok...

Tegnap, mikor voltam a suliban Ádámért, a tanárnénivel is váltottam egy pár szót. Még mindig meg van elégedve a kicsi fiammal, bár szerintem elég szertelen. Javasolta, hogy járhatna hetente kétszer énekkarra is. Mondom mikor???? és kikerekedett a szemem :D
Ugyanis már jár focira, drámára, kézire (ez még nem biztos, mert egybe esik a szolfézzsal) cselló, szolfézs, duatlon-edzés, úszás. "De ez hétfőn lenne, akkor még nincs neki semmi! A heti kettőből elég egyszer is" Jaaaa, köszi, akkor még meggondolom. Megkérdeztem tőle, meggondoltam, és nem megy, nem is nagyon vágyik rá szerencsére. Mindemellett tanuljon, játsszon (mert az is legalább olyan fontos) és természetesen este 8-ra legyen az ágyba, mert ahhoz meg én ragaszkodom! Szóval jópofa dolog ez az iskola, meg oké, hogy gyerekem elég energikus, bírja, de úgy érzem, van, hogy álljt kell parancsolni : )))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése