Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. szeptember 26., hétfő

Hétvége mamáméknál :)

Mivel ez a hétvége apás hétvége volt, így a fiúk nem voltak velünk péntek délutántól vasárnap estig. Anyukámék mentek le Szarvasra (egyáltalán nincs közel hozzánk) Mamához és Nagyapához. Mi utoljára 1 éve voltunk, így kitaláltam, hogy mi lenne, ha anyuékhoz csapódnánk, és mi is lemennénk, meglátogatni őket.
Annyira jól sikerült!!! Gyerekkoromba nyaranta mindig ott voltunk legalább két hetet. Akkor annyira nem tudtuk értékelni, de most azok a legszebb gyermekkori emlékeim! Felnőttként viszont mindig is imádok oda menni, azt a hangulatot, azokat az ízeket, azt sok-sok vidámságot! persze segítettünk is (én annyira nem tudtam) de a párom kitett magáért. Én csak ettem, ettem, és ettem, már majd kipukkadtam, de alig bírtam abbahagyni az evést. nem hiszem hogy valaha is ettem már ennyit, mint ez alatt a 2 nap alatt! Nagyon-nagyon jó volt!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése