Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. július 12., kedd

Szörnyű hét...

Iszonyatos fejfájásom van, igazárból azt sem tudom, hogy mit vehetek be. Nekem van nem, vagy pedig hányásig fáj a fejem. Ilyenkor csak a flector használ, ami igen erős, is kismamák nem szedhetik. Na most akkor? Szenvedek.
Egyébként is nagyon lassan telik ez a hét, soha nem lesz péntek, hogy mehessek UH-ra. Hétfőn nem bírtam tovább, volt itthon még terhességi teszt, és nagy elánnal nekiálltam kétfélét is megcsinálni, mert félek, izgulok, hogy pénteken az uh is igazolja, amit a véreredmény. Természetesen mindkét teszt pozitív lett, bár szerintem ha a napokban szívódtak volna fel, akkor is kétcsíkos lett volna, hiszen a HCG még mindig a szervezetemben lenne. De próbálok bízni, hogy minden rendben lesz, meg biztatom s őket/őt, hogy maradjanak csak velem, minden rendben lesz, és jó helyük van neki/k ott bent, fejlődjenek csak szépen.
Közben a kicsi elment vasárnap táborba, focis táborba Fonyódligetre. Élete első tábora, de nagyon várta már! Egyáltalán nem aggódok miatta, tudom, hogy jól fogja érezni magát, nem egy elveszett gyerek, még ha szinte ő a legkisebb is. Termetre tuti, korban van még velük vagy 2-3 elsős. Unokatesója is ment, ő 1 évvel idősebb. Nála van telefon, mondtam, hogy én nem fogom őt hívni, ha bármi van, akkor csörögjenek rám, és visszahívom, ráadásul ott vannak a felnőttek, nekik is megvan a számom, ha baj van, vagy egyszerűen hiányzok, akkor úgyis szólnak. Én meg nem zaklatom, nem zavarom meg a táborozást. Ma reggel állítólag Ádám beszélni akart velem. Visszahívtam. Hát alig bírtam kihúzni belőle bármit is, minden szép és jó, jól érzi magát, tegnap volt számháború, meg este diszkó is, de ő nem oda ment, hanem inkább a hullámzó Balcsiba, meg ma reggel nem találta a fürdőgatyáját, de aztán az is meglett, az ágy alatt volt. Képzelem milyen káosz uralkodhat a faházban, ahol 4 7-9 éves kisfiú lakik : D
Máté közben halálra unja magát itthon, pedig sógorom tegnap elvitte az állatkertbe, ma délután meg a strandra is. Szegény, annyira sajnálom, soha nincs mit csinálnia!!! : )

Múlt héten akartam csinálni meggyes lepényt. Olyan piskótaszerű tészta, és a lecsepegtetett meggy csak bele van dobálva. Találtam is a fagyasztóban, kivettem, hogy kiolvadjon. Tészta kikavarva, sütő bemelegítve, kiveszem végre a zacskóból a gyümöt, és akkor meglátom, hogy nem is meggy, hanem tayberry, illetve annak csak valami masszás változata . . . Ez olyan mintha a szeder és a málna keveréke lenne. Kétségbeesés, majd gyors bolt, magozott meggybefőtt, és kész a süti. De ott maradt a hűtőben az "álmeggy". Ráadásul a turmixom is két hete ment tönkre. Szóval egy pár napig csak pihent a hűtőben, és várta a sorsát.
Vasárnap reggel kitaláltam, hogy mi legyen szegénnyel. Csináltam egy pitét belőle, saját kútfejből, de egész jól sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése