Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. július 3., vasárnap

félreértés :)

Tegnap voltunk Veresegyházán a Medveotthonban. Sajna gyerekek nélkül. Egyik táborban, másik apjánál. De mindenképp ki akartunk mozdulni már itthonról. Igaz, nem volt túl jó idő, de legalább nem esett! Azért szörnyű, hogy nyáron ilyen hideg legyen!!!
Én mostanában jól vagyok, viszont a hasam még mindig olyan nagy, és kemény! Biztos egy picit túl lettem stimuzva, pedig tényleg odafigyeltem, hogy megfelelő mennyiségű fehérjét egyek, és 3-4 liter folyadékot megigyak. Akkora hasam van, mint egy 5 hónapos kismamának!
Volt is egy érdekes kis mozzanat tegnap belőle. Rengeteg kisgyerek volt (sajnáltam, hogy a mieink, nincsenek velünk) és az egyik kisfiú rám mutatott, és közölte az anyukájával, hogy kisbabája lesz a néninek! Az anyuka meg csak helyeselt neki, pedig ha tudta volna . . . én meg csak mosolyogtam, hisz tényleg úgy néztem ki : D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése