Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. augusztus 1., hétfő

Védőnéninél...

Hát ez is eljött, megtettem az első látogatásomat a védőnéninél! Szerencsére 9-re volt az első baba bejelentkezve, így negyed 9-kor még tudott fogadni. (nem tudtam, hogy be kell hozzá jelentkezni, és időpontot kérni...) Kaptam egy csomó papírt, prospektust, felvette az adataimat, én kiteregettem az én papírjaimat az asztalra - nem volt kevés - és válogattunk, mi kell, mi nem. Hát 9-ig ott is voltam : D Pénteken voltam a háziorvosnál, elkértem a vérvételekre a beutalókat, oda majd csütörtökön kell menni, mert a kismamáknak akkor veszik le külön (már ha nem sürgős) A rákszűrés oké, nem régen voltam, és belgyógyászatra sem kell mennem, mert az altatáshoz azt is meg kellett csináltatni, és így az is megvan. Sőt! Itthon felhívtam a Szent Imre kórházat, és aug. 31-én 9 órára kell mennem a 12 hetes UH-ra. : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése