Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. augusztus 3., szerda

Rossz közérzet...

. . . már napot óta. És nem hogy javulna, hanem egyre rosszabb sajnos. Rossz a közérzetem, de igazából nem tudom, hogy mi bajom van, Konkrétan nem fáj semmim. Az étkezésekkel gondjaim vannak, egyik pillanatról a másikra megéhezek, de olyan szinten, hogy ha pár percen belül nem ehetek, akkor szinte szó szerint el kezdek remegni. Majd miután ettem egy pár falatot - többet nem tudok egyszerre -  akkor olyan tele lesz a gyomrom, mintha egy lovat faltam volna fel,és ez órákig megmarad, mintha nem tudnám megemészteni. És egész nap ez megy. Nem, nem émelygek, de ez esküszöm rosszabb! Mindemellett alig kapok levegőt, gyenge vagyok. Tudom, nem illene panaszkodnom, de én imádtam terhes lenni, imádtam ezt az időszakot mindkét gyerekemnél, de ilyenek nem voltak! Egyszer majdcsak vége lesz ennek az időszaknak, és akkor kiélvezhetem a jó oldalát is, ezt meg tudom, el kell viselni. Viselem is, csak néha jó kiírni magamból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése