Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. november 14., hétfő

Hétvége, bababörze

A hétvégén nem éreztem jól magam, szombaton nagyon kemény volt a hasam egész délelőtt, majd lefeküdtem aludni, estefelére egy picit jobb lett. Gyorsan csináltam is töltött brióst, nagyon fincsi lett, már a gyerekek is nagyon várták, Ádám meg végig segített nekem! (nagyon szeret a konyhában sürögni-forogni)

Az éjszaka nem telt valami jól, róka-koma is meglátogatott egy párszor, és aludni sem tudtam, fájt mindenem, sehogy sem volt jó. Valószínű elkaptam Mátétól ezt a hányásos vírust. Vasárnap még igencsak szenvedtem a lázam is egy kicsit felment, igaz, nem nagyon, mert 37,5 volt, de vettem be rá gyógyszert. Estére sikerült rávenni magam, hogy egyek normális kaját, mert arra gondoltam, hogy már a nemevéstől vagyok olyan gyenge, és bevált. Éjszaka már tudtam aludni, ma már szerencsére semmi bajom.

Vasárnap - a szörnyű éjszaka után - Bababörze volt a szomszéd suliban. Szerettem volna átnézni, és egy pár picike bodyt, rugit. Csak rávettem magam, hogy átmenjek, de a negyedét sikerült körbe járnom csak, annyira nem éreztem jól magam, és haza kellett jönnöm. Mire hazaértem, remegtem, már csak az ágyat láttam magam előtt... De azért sikerült vennem egy pár babarucit 100-200 Ft-os áron.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése