Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. november 8., kedd

Genetikai tanácsadás

Tegnap megvolt ez is. A UH nem mutatott ki semmi rendelleneset!!!! Hurrá!! se a fejében nem volt ott a plexus ciszta, se a vesetágulat nem volt látható!
Viszont fej-fej mellett vannak, vagyis mindkettő fejvégű, és mindkettő kislány! Ugyan nem sok ideig tartott a vizsgálat, de engem megnyugtatott. Majd bementünk a tanácsadásra ezzel a lelettel, ahova már a párom is bejöhetett. Sikerült őt teljesen összezavarni. A fickó mikor látta az eredményeket, elmondta, hogy nagyon jók, stb, és hááát, majdnem lekéstünk az amnioról, majdnem kifutottunk már az időből. Elmondása szerint az amnio csak az ICSI miatta szükséges, mert az így fogant babáknál nagyobb a valószínűsége a kromoszóma rendellenességnek. Erre én megkérdeztem, hogy mi értelme van az amnionak ennyi idős terhességnél? Pláne ikerterhességnél? Mit tudnak tenni, ha bebizonyosodik, hogy valami nincs rendben??? Pláne anélkül, hogy veszélyeztetnénk a másik babát? A válasza, hogy anélkül semmit. De egy ikerterhességnél ha az egyik beteg, akkor megállíthatják a fejlődésben, de nem műtenek, csak ő nem fejlődik tovább stb. Szóval szerintem semmi értelme, és ezt neki is elmondtam. Erre azt írta a papírra, hogy mereven elutasítottuk az amniot. És hogy menjek majd szíuh-ra. De én TUDOM, hogy minden rendben lesz
Csütörtök délután megyünk a saját dokimhoz, és majd megbeszéljük vele is.

3 megjegyzés:

  1. olyan jó j hirt olvasni veled örülök de ezt te jól tudod puszi

    VálaszTörlés
  2. Én teljes mértékben egyetértek veled. Komolyan.

    VálaszTörlés
  3. Reni, köszi a megerősítést, nagyon jól esik!
    Szilvo, puszi!!!

    VálaszTörlés