Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. december 9., péntek

véreredmény

Elég érdekes eredmény született. Kiderült, hogy magas a vérsüllyedésem (58) meg eléggé vérszegény vagyok. Egy kis unszolás hatására vissza is mentem a helyettes házidokimhoz, aki írt fel vasat, (igaz hiába volt a beutalóra a vas is írva, de azt nem nézték) majd karácsony hetében kell visszamennem egy kontroll-vérvételre. Ahol kiderül, hogy használ-e ez a készítmény. Ha nem akkor a vénás vaspótlást javasolja a házidoki.

Azóta tegnap voltam a saját nőgyógyászomnál is, aki szerint ez jó döntés volt, és még egy pár módszer javasolt, hogyan tudnám segíteni ezt a felszívódást, hogyan tudnám esetleg rendezni a vérképemet. Pl. egyek naponta darált mákot mézzel 2 evőkanállal, igyak céklalevet (na ez tuti nem fog menni, már a cékla színét sem szeretem), homeós szert is, és gyógynövényes szert is javasolt. Csak halkan jegyzem meg, hogy ha ezeket mind beszedném, meginnám amit így javasol, akkor más kaja-innivaló már nem is férne belém, szóval szelektálok közüle :))

Terheléses vércukor: én eldöntöttem, hogy tök jó, nincs ezzel semmi gond, erre a kedves nőgyógyászom azt mondta, hogy azért ez nem egészen így van, ugyanis a 120 perces nekem 7 lett, és 7,8-tól már rámondják a terhességi cukorbetegséget, ez az alsó határ. Így első körben szénhidrátszegény diétát javasolt, tehát figyeljek oda, hogy ne egyek annyi szénhidrátot, de szerencsére számolgatni még nem kell. Ezt is a karácsony előtti vérvételen ellenőrizzük. Mondta, hogy érdemes odafigyelni, nehogy utána dietetikushoz kelljen mennem. Na klassz, ilyen sem volt még az életemben! : D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése