Adele Enersen

Adele Enersen
Adele Enersen

2011. május 31., kedd

Szülinapi buli

Nagy fiam 10 éves lett!

Vasárnap tartotta a 10 éves nagyfiam a szülinapi buliját a barátainak. Egész jól sikerült, pedig be voltam parázva tőle rendesen! 17 gyereket hívott meg, és nem kertes házban lakunk, hanem társasházban, aminek ugyan van körülkerített udvara, de mégsem csinálhattam kerti partyt. Végül csak 14-en voltak, és a fele gyerek kint, fele pedig bent játszott, csak a tortára gyűlt össze mindenki! Abból is kettőt csináltam, mert az egyet kevésnek találtam ekkora társaságnál, ami igaz is volt. Csináltam pizzatekercset is, bár most kivételesen nem ettek. Amin csodálkoztam, mert mindig meg szoktak éhezni. Ugyan a lakás felfordult, volt egy kis sérülés is, amit le kellett ragasztani, de összességében jól sikerült. A kisfiam azt mondta este, hogy ez volt élete legjobb bulija! Kell ennél több egy anyának?? :) Ezért érdemes ilyet csinálni, és rááldozni ennyi energiát, időt, hogy gyermekünket boldognak lássuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése